torsdag 18. august 2011

Litt info

Hei alle sammen. Dette er et prosjekt som berører alle ungdommer og barn i Eidskog som vil ha noe dem har skrevet inn i en bok. dette koster ikke noe å være med på og alle som er med får et eksemplar av boken. Det du må gjøre er å sende inn ditt bidrag til minlillebokdrom@gmail.com det er en grense på 4 A4 sider per bidrag. det er ingen sjangerkrav det eneste er bidrag som kan opfattes som krenkende, for voldelige eller for seksuelle vil bli sortert ut. Fristen for innsending er 1 desember. Ta kontakt vis det er noen spørsmål.
Lykke til med skrivingen.

2 kommentarer:

  1. Hei Maja

    Dette er jo flott, lykke til med prosjektet.
    Du er både kreativ og initiativrik !!
    Fin artikkel i Glåmdalen forresten:
    http://www.glomdalen.no/pepper/article5723950.ece

    Hilsen stolt bestefar

    SvarSlett
  2. Hei Maja!
    Jeg slutter meg til kommentaren til den stolte bestefar. Artikkelen i Glåmdalen var kjempefin! Så bra at du har klart å skape interesse for prosjektet ditt, og at du har kommet til både i avis og i radio!
    Jeg fikk nesten lyst til å delta selv, men dessverre er jeg ikke ung, og ikke bor jeg i Eidskog, heller...
    Jeg håper at bidragene strømmer inn. Lykke til!

    Hilsen stolt mormor :-)

    SvarSlett